2013. április 9., kedd

ibolyáááát

ha az ember haza csak ünnepelni jár elég sok következménnyel jár... s ezekre inkább nem térnék ki egyenként, mert nem arról szól most ez itt hogy mennyire sikeresen abszolváltam a napokig tartó evés-ivás tesztet.
egy átutazott vasárnap után beértünk majdnem egy órányi késéssel a Keletibe. úgy éreztem napok kellenek ahhoz, hogy újra emberszerű lénnyé fejlődjek a Biharkeresztestől végighallgatott klán vezér dumájának csengésével a fülemben. elképesztő, hogy léteznek ilyenek akik ennyi időn keresztül képesek lökni a nagy nulla dumát. klassz hely a vonat ha elég kitartó és türelmes vagy. nekem azért még van némi fejlődni valóm türelem terén. szóval olvastam, keresztrejtvényeztem, zenét hallgattam, fetrengtem. piszkáltam Emőkét. néztem ahogy Zsolt államvizsgát ír.
fura volt hétfőn újra bemenni az egyetemre, Emőkével úgy éreztük mintha legalább két hónapja nem jártunk volna arrafelé. de kedd délutánra úgy lefáradtunk, hogy úgy tűnt mintha hetek óta egyhuzamban itt lettünk volna. szóval mára minden be lett pótolva.
holnapra várom Izát! mozgalmas hétvégénk lesz. koncertek, színház, kiállítások.
na s most ezt nem tudom folytatni, mert félbeszakadt a dolog. Emőkével dalra fakadtunk.
http://www.youtube.com/watch?v=Sn7mZbh9VfI

ezzel a számmal lett tavasz Budapesten. és szeretem a BKV-t! lehet egszer s

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése