2013. március 20., szerda

katasztrófaturizmus

  kicsit lemaradtam a bejegyzésekkel. annyira, hogy télből tavasz lett s újra tél. de már jön a tavasz.
azóta, hogy nem írtam már voltam otthon is, ami naaaagyon jó volt. (Emőkével vannak összenézéseink, nagyonösszenézések és beszélni tudnak, most volt egy ilyen) na de visszasiettem a Fővárosba és rögtön elmentünk moziba. a Művész Moziba. a filmet én választottam ki. érdekes élmény volt, de sokan nem osztoztunk ebben az élményben, mert csak hárman foglaltunk helyet kezdéskor a teremben, a film első 20 perce után már csak ketten maradtunk. jelzem, (szinte)elkéstünk és jegyvásárláskor megkérdeztük, hogy van-e még jegy? na hát volt szerencsére.
  túléltünk egy március 15-ét. felkokárdáztuk magunkat s mentünk, bár szóltak, hogy maradjunk itthon. ilyen ronda, hideg, szürke, barátságtalan még sose volt a város. ez már szinte katasztrófaturizmus volt. (utólag kiderült mennyire jól jött ez a 100 km/h-ás szél s a mínusz fokok, mert legalább jó ügyesen tudták keresgélni, hogy KI A HIBÁS? az országosan kialakult zűrökért). persze a szabadtéri ünnepségeket az időjárás miatt(s mert O.V. Brüsszelbe volt) mindenhol lefújták, maradt hát a "benti" program. ez 45 perc sorban állással kezdődött a Parlament előtt. ezután felmásztunk  Magyar Nemzeti Galériába és jó sokáig ott tolongtunk, végére hagytuk a Thorma kiállítást, nem logikus megfontolásból, hanem mert elmentünk a bejárata előtt már az első 5 percben és végig azt kerestük, hogy vajon a Thorma hol van? hazafele a Szent István Bazilikát is útba ejtettük. este Maszkura koncerten voltunk az Iskolában. beszéltük a hülyeségeket, nem adtak boros poharat a boromhoz, jól telt. Vasárnapra elegem lett a sok fagyoskodásból s mindenkit megpróbáltam elcsalni uszodába. mindenki nem jött velem. úszás s szauna helyett, kitakarítottam a fürdőt s jól kiengedtem az összes meleg vizet a bójlerből, hogy ne lehessen zuhanyozni két napig, de legalább forrófürdőztem.

(szerda lett az új hétfő. alig tudom kibírni.)





















ez a cetli ragadt a vizes járdára amikor épp esett az eső (deok izzadás gátlók).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése