2013. február 18., hétfő

megettük amit főztünk

Ma délelőtt főztünk. Emőke a zöldséglevest, amiben zöldségek voltak, de megpirítani unta. Én a másodikat, lerben sült csirke paradicsomos krumplival. Az elkészítés az érdekes volt. Legalábbis az én részem. Emőke csendben vagánykodva készítette a levest. Rólam ugyanez nem mondható el, Emi és Vivi miután elfoglalták az elsősorban a helyeiket végig nevették a folyamatot, mert én egy percig sem vettem komolyan a feladatot. Jó buli volt. Kicsit bénáztam, de annál finomabb lett a menü. Olyan lett, mintha nem én készítettem volna.
Az első kurzuson kiderült, hogy itt annyira nem nagy hagyomány köszönni, még a tanárnak sem. Sőt az is kiderült, hogy Emőke potyára izgult a bemutatkozásra fejben írt monológja miatt, mert nem hogy nem került rá sor, de abszolút senkinek nem tűnt fel, hogy ott vagyunk s az hogy kik vagyunk végképp nem érdekelte a tanárnőt sem. Ezek után nem volt túl meglepő, hogy senki sem pattant fel segíteni a tanárnőnek, aki elég kellemetlenül érezte magát és zavarban volt amiért nem sikerült elindítani a projektort. Kb. két perc alatt oldottam volna meg a dolgot. De gondoltam még a végén kapnék is, hogy mit okoskodok.

(a végére akartam írni egy poént de nagyon elfelejtettem, úgy hogy nincs poén, gondoljunk inkább csak Emőkére ahogy kezdőkártyát vásárol mondjuk)

itt este 9ből hirtelen 1óra lesz. mi lesz az idővel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése