2013. február 11., hétfő

pestihétfő

Négyes villamos, első utazás, egyedül. Szorongatom a zsebemben a Vivitől kapott jegyet, azt tervezgetem  hogy ugrok majd oda lyukasztani ha jön az ellenőr és vészhelyzet van. Odapillantgatok közben az útvonaljelző táblára, hogy még hányat kell menni, erre persze, hogy pont tőlem kell egy külföldi megkérdezze, hogy ő az Oktogonra hány megállót kell menjen. Pedig sokan voltunk.... Na jó, gondolom amíg elmagyarázom, hogy én ugye nem tudom, meg hogy nem vagyok "bennszülött" és hogy kérdezzen mást az túl bonyolult lenne, inkább elkezdem jó hülyén bámulni azt a táblát amit előbb is néztem és kinyögöm neki, hogy három megálló. Probléma megoldva.
Aztán villamosoztunk, a kettessel a Duna parton. Séta a Nemzeti körül. Jó hideg volt. Pedig azt hittem már nincs ennyire tél.

Ja, igen. Várom, hogy megérkezzen Emőke. Ez az üres lakás így egyedül nem akkora buli.

2 megjegyzés: